Tworzenie, pozycjonowanie sklepów i stron www

STRZYŻÓW

Od lat skutecznie zajmuje się tworzeniem stron i sklepów internetowych oraz ich optymalizacją, a także reklamą i pozycjonowaniem zarówno lokalnych strzyżowskich firm, jak i krajowych oraz globalnych marek.

SZYBKI KONTAKT

    Tworzenie stron STRZYŻÓW

    strona internetowa europak czudec
    strona www salonu mestetic rzeszów
    wizytówka firmowa firmy budowlanej strzyżów

    STRONY INTERNETOWE

    TANIE STRONY INTERNETOWE

    SKLEPY INTERNETOWE Strzyżów

    luna sklep online strzyżów tworzenie
    optymalizacja sklepów online strzyżów

    SKLEPY E-COMMERCE

    TANIE SKLEPY INTERNETOWE

    pozycjonowanie STRZYŻÓW

    ZAsIĘG LOKALNY

    Zasięg GLOBALNY

    Obecność w wyszukiwarce

    Zapewnij swojej stronie internetowej widoczność w wynikach wyszukiwania Google - to podstawowe źródło ruchu w Internecie.

    WIzytówka w mapach google

    Wysoka pozycja w mapach Google pozwoli Twoim klientom w szybki sposób odszukać Twoje usługi w ich pobliżu.

    Skuteczne SEO

    Długoletnie doświadczenie w branży SEO pozwala na skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google, które zapewnia stały ruch na strony moich klientów.

    Formularz kontaktowy

    Czym zajmuje się POZYCJONER

    CZYM JEST SEO?

    Skrót SEO pochodzi od angielskiej nazwy search engine optimization oznaczającej optymalizację dla wyszukiwarek internetowych, najczęściej pojęcie to oznacza optymalizację i pozycjonowanie, czyli ogół procesów wykonywanych na stronie WWW w celu podniesienia pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Optymalizacja strony jest bardzo skomplikowanym procesem, który można jednak podzielić na optymalizację kodu i treści.

    CO TO JEST​ POZYCJONOWANIE?

    Pozycjonowanie natomiast to ogół procesów wykonywanych na zewnątrz serwisu WWW. Polega przede wszystkim na budowaniu popularności strony internetowej poprzez zdobywanie odsyłaczy do niej prowadzących. Jednak link linkowi nierówny i wyszukiwarki coraz lepiej radzą sobie z rozpoznawaniem linków sztucznie stworzonych na potrzeby manipulacji wynikami wyszukiwania. Największą rolę odgrywa tutaj więc zarówno ilość jak i jakość linków prowadzących do strony WWW. Dlatego w miarę rozwoju Internetu, Wyszukiwarek, również SEO stało się zajęciem coraz to bardziej skomplikowanym, czasochłonnym, wymagających wiele cierpliwości i doświadczenia.

    Wyszukiwarka Google bierze obecnie pod uwagę ponad 200 czynników przy ustalaniu pozycji stron w swoich wynikach wyszukiwania. Oczywiście twórcy największej i najpopularniejszej wyszukiwarki nie udostępnili listy czynników, ale niektóre z nich można znaleźć na stronach Pomocy Google lub w wypowiedziach jej pracowników (często również byłych). Bardzo dużo na temat poszczególnych czynników  i ich wpływu na pozycjonowanie można się dowiedzieć poprzez analizę obecnych wyników wyszukiwania.

    Wszystkie prowadzone przeze mnie działania pozycjonowania, jak i rekomendowane zmiany na stronie oparte są o wytyczne wyszukiwarki Google, a także doświadczenie zebrane przy skutecznym prowadzeniu dziesiątek kampanii w ostatnich 10 latach. 

    Aby rozpocząć optymalizację treści strony WWW pozycjoner musi pierwsze dogłębnie zrozumieć istotę konkretnego tematu, który ma ona prezentować – może to być np. branża biznesu, którą zajmuje się dana firma posiadająca ową stronę WWW, przewodni temat forum dyskusyjnego czy asortyment oferowany przez dany sklep internetowy. Kolejnym etapem jest próba postawienia się w roli osoby (klienta, użytkownika forum, czytelnika etc.), która ma poprzez użycie wyszukiwarki trafić do danej strony.

    Optymalizacja kodu stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google w wielkim uproszczeniu, polega między innymi na: 

    • oddzieleniu warstwy odpowiadającą za jej wygląd od warstwy odpowiadającej za jej strukturę (oddzielić CSS od HTML),
    • oddzieleniu warstwy JavaScript od HTML,
    • przyśpieszeniu procesu ładowania strony,
    • optymalizacji plików graficznych oraz w miarę możliwości zastąpieniu ich przez CSS,
    • zastosowaniu przyjaznych adresów URL,
    • pozbyciu się zduplikowanej treści,
    • optymalizacji linkowania wewnętrznego.

    Koszt pozycjonowania jest znacznie uzależniony od tematyki strony, jej dotychczasowej widoczności i historii. W mojej opinii publikowanie jednego uniwersalnego cennika pozycjonowania jest nierealne i nieodpowiedzialne. Każdorazowo indywidualnie dostosowuje budżet na pozycjonowanie do potrzeb i realnych celów klienta.

    jak usunąć stronę z sitemapy wordpress yoast
    Poradnik
    Jakub Zeid

    Jak usunąć stronę z sitemapy XML Yoast na WordPressie?

    Standardowo Yoast eliminuje z sitemapy XML wszystkie podstrony (lub rodzaje stron), które oznaczymy jako niedostępne do indeksacji. Czasami występują jednak specyficzne okoliczności, w których nie

    ecommerce a content marketing seo
    Poradnik
    Jakub Zeid

    Content marketing a e-commerce i działania SEO

    Internet oferuje nam różnego rodzaju treści. Ich głównym celem jest trafienie do klienta i zachęcenie do nabycia określonego produktu firmy. Należy pamiętać, że marketing treści

    jednorożec seo
    Poradnik
    Jakub Zeid

    Co to jest Jednorożec SEO?

    Aby poznać historię jednorożca SEO, należy niewątpliwie wziąć udział w Festiwalu SEO. Grono ekspertów czekało na ten moment przez prawie rok. Tomasz Wieliczko, znany również