Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

POZYCJONOWANIE STRON WWW

Od lat skutecznie zajmuje się pozycjonowaniem stron i sklepów w wyszukiwarce Google. Szukasz rzetelnego wykonawcy? Doskonale trafiłeś:

SZYBKI KONTAKT

Skuteczne pozycjonowanie

Kompleksowa kampania SEO

  • Pozycjonowanie stron www
  • Pozycjonowanie sklepów e-commerce
  • Pozycjonowanie lokalne

UsłUGI JEDNORAZOWE

Pozycjonowanie dostosowane do Twoich potrzeb

Moja oferta będzie w pełni dostosowana do Twoich planów. Wspólnie ustalimy cel kampanii SEO, do którego dostosujemy wymagany budżet na działania.

Audyt strony, utworzenie i wdrożenie zaleceń

Pierwszym etapem pozycjonowania będzie dokładne zbadanie aktualnego stanu Twojej strony oraz utworzenie zaleceń zgodnych z wytycznymi Google. W zależności od wykorzystywanej technologii, zajmę się wdrożeniem zaleceń lub pełnym wsparciem Twojego programisty.

Skuteczne i długoterminowe pozycjonowanie

Skuteczne, długoterminowe działania mające na celu zwiększenie widoczności serwisów WWW w wyszukiwarce Google.

Formularz kontaktowy

Czym zajmuje się POZYCJONER

CZYM JEST SEO?

Skrót SEO pochodzi od angielskiej nazwy search engine optimization oznaczającej optymalizację dla wyszukiwarek internetowych, najczęściej pojęcie to oznacza optymalizację i pozycjonowanie, czyli ogół procesów wykonywanych na stronie WWW w celu podniesienia pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Optymalizacja strony jest bardzo skomplikowanym procesem, który można jednak podzielić na optymalizację kodu i treści.

CO TO JEST​ POZYCJONOWANIE?

Pozycjonowanie natomiast to ogół procesów wykonywanych na zewnątrz serwisu WWW. Polega przede wszystkim na budowaniu popularności strony internetowej poprzez zdobywanie odsyłaczy do niej prowadzących. Jednak link linkowi nierówny i wyszukiwarki coraz lepiej radzą sobie z rozpoznawaniem linków sztucznie stworzonych na potrzeby manipulacji wynikami wyszukiwania. Największą rolę odgrywa tutaj więc zarówno ilość jak i jakość linków prowadzących do strony WWW. Dlatego w miarę rozwoju Internetu, Wyszukiwarek, również SEO stało się zajęciem coraz to bardziej skomplikowanym, czasochłonnym, wymagających wiele cierpliwości i doświadczenia.

Wyszukiwarka Google bierze obecnie pod uwagę ponad 200 czynników przy ustalaniu pozycji stron w swoich wynikach wyszukiwania. Oczywiście twórcy największej i najpopularniejszej wyszukiwarki nie udostępnili listy czynników, ale niektóre z nich można znaleźć na stronach Pomocy Google lub w wypowiedziach jej pracowników (często również byłych). Bardzo dużo na temat poszczególnych czynników  i ich wpływu na pozycjonowanie można się dowiedzieć poprzez analizę obecnych wyników wyszukiwania.

Wszystkie prowadzone przeze mnie działania pozycjonowania, jak i rekomendowane zmiany na stronie oparte są o wytyczne wyszukiwarki Google, a także doświadczenie zebrane przy skutecznym prowadzeniu dziesiątek kampanii w ostatnich 10 latach. 

Aby rozpocząć optymalizację treści strony WWW pozycjoner musi pierwsze dogłębnie zrozumieć istotę konkretnego tematu, który ma ona prezentować – może to być np. branża biznesu, którą zajmuje się dana firma posiadająca ową stronę WWW, przewodni temat forum dyskusyjnego czy asortyment oferowany przez dany sklep internetowy. Kolejnym etapem jest próba postawienia się w roli osoby (klienta, użytkownika forum, czytelnika etc.), która ma poprzez użycie wyszukiwarki trafić do danej strony.

Optymalizacja kodu stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google w wielkim uproszczeniu, polega między innymi na: 

  • oddzieleniu warstwy odpowiadającą za jej wygląd od warstwy odpowiadającej za jej strukturę (oddzielić CSS od HTML),
  • oddzieleniu warstwy JavaScript od HTML,
  • przyśpieszeniu procesu ładowania strony,
  • optymalizacji plików graficznych oraz w miarę możliwości zastąpieniu ich przez CSS,
  • zastosowaniu przyjaznych adresów URL,
  • pozbyciu się zduplikowanej treści,
  • optymalizacji linkowania wewnętrznego.

Koszt pozycjonowania jest znacznie uzależniony od tematyki strony, jej dotychczasowej widoczności i historii. W mojej opinii publikowanie jednego uniwersalnego cennika pozycjonowania jest nierealne i nieodpowiedzialne. Każdorazowo indywidualnie dostosowuje budżet na pozycjonowanie do potrzeb i realnych celów klienta.

Pozycjonowanie Stron w GOOGLE

  • Większy ruch organiczny
  • Wysokie pozycje w wynikach Google
  • Poprawa widoczności w wyszukiwarce

Google jest niekonwencjonalnym liderem na rynku wyszukiwarek w Polsce, dlatego pozycjonowanie stron klientów w pełni dedykowane jest poprawianiu widoczności i pozycji w tej wyszukiwarce.

Co to jesT

googlelogo_color_160x56dp

Wyszukiwarka Google – to wyszukiwarka internetowa, której pierwotnymi autorami są Larry Page i Siergiej Brin, aktualnie należy do amerykańskiej spółki Google Inc. Wyszukiwarka powstała w ramach projektu studenckiego wyżej wymienionych autorów na Uniwersytecie Stanford. Pierwsza nazwą roboczą wyszukiwarki było początkowo słowo BackRub, pochodzące od angielskiego słowa backlink oznaczającego linku zwrotny do strony. Technologia, na której oparte zostało działanie wyszukiwarki Google, opatentowana została pod nazwą PageRank. Obecnie wyszukiwarka oparta jest o szereg zaawansowanych algorytmów i patentów, a zasady jej działania oraz sposób prezentacji wyników może różnić się w zależności od lokalizacji, w której jest wykorzystywana.

jednorożec seo
Poradnik
Jakub Zeid

Co to jest Jednorożec SEO?

Aby poznać historię jednorożca SEO, należy niewątpliwie wziąć udział w Festiwalu SEO. Grono ekspertów czekało na ten moment przez prawie rok. Tomasz Wieliczko, znany również

jakie są rodzaje wyników wyszukiwania w Google
Wiedza SEO
Jakub Zeid

Rodzaje wyników wyszukiwarki Google

Tak jak algorytm wyszukiwarki, z każdym kolejnym rokiem Google zmienia wygląd oraz zawartość stron wyników wyszukiwania. W 2020 roku nie ma już sztywnej zasady zarówno